24.04.2020

Iz moje poslušalnice: Jure Pukl

Javlja se nam Jure Pukl, slovenski saksofonist, ki živi in ustvarja v New Yorku. Predstavlja svojih pet iz domače poslušalnice.

SIGIC

Jure Pukl
Foto: Aljoša Videtič

Severa Gjurin - Ali je še kaj prostora tam na jugu? (Ali je še kaj prostora tam na jugu, 2014)

Jure: Ker ima ona prelep, miren, prikrito graciozen glas in ker je melodija preprosta in globoka.

Robert Jukič in Nina Strnad: Pada dež (Ženske, 2015)

Jure: Ker mi je zelo všeč,  kako tudi tukaj poje Nina. V zanimivem komadu, ki ga poznam, ker je bil najprej napisan za instrumentalno jazzovsko zasedbo.

Matej Krajnc: Recenzija plošče Ženske (Odzven)

Zvezdana Novaković ZveN ft. Roya Quartet - Bistra Voda 

Jure: Zvezdana Novaković ima poseben način petja, saj se je šolala med drugim tudi v Bolgariji in se učila njihovega tradicionalnega petja. Vseč mi je tudi kombinacija saksofonskega kvarteta in vokala.

Bowrain - Elipog (Music for In The Back of Time)

Jure: Preprosta repetativna glasba, ki me spominja na glasbo Steve Reicha in podobnih minimalistov.

Nina Šenk - Gouache 

Jure: Nina Šenk je neverjetna slovenska komponistka, ki osvaja svetovne odre, orkestre in naročnike. Vseč mi je, ker ima smer v glasbi. Veliko je moderne glasbe, ki te smeri nima, pri Nini pa slišim zgradbe, melodije in koncepte. In ne samo kaos in abstrakcijo

Iz uredništva: 
Jure Pukl je eden nosilnih predstavnikov mlajše generacije slovenskega jazza, ki živi in ustvarja jazzovski prestolnici sveta, v New Yorku. Je prejemnik nagrade Prešernovega sklada leta 2015, v svoji karieri pa je igral z glasbeniki kot so Dave Liebman, Branford Marsalis, Esperanza Spalding, George Lewis, Maceo Parker, Vijay Iyer in drugi. Pred kratkim je v Ljubljani predstavil svoj enajsti avtorski album Broken Circles. Spremljali so ga Joel Ross na vibrafonu, Joe Sanders na basu in Nasheet Waits na bobnih. Jure ne pozablja tudi na domači rodni kraj. Je umetniški vodja Kreativne jazz klinike Velenje in Max klub jazz festivala v Velenju. 

Jure Pukl - Broken Circles (Broken Circles, 2020)