07.02.2023
Spletna delavnica digitalnega marketinga in promocije
V sodelovanju s portugalskim združenjem AMAEI organiziramo webinarje na področju digitalnih pretočnih platform. Tokrat je na vrsti webinar »Digitalni marketing ter promocija«, ki bo potekal v treh delih.

Vodja spletnega seminarja bo Grace Puluczek, ki ima 13 let izkušenj na področju trženja za multinacionalna podjetja elektronike in iger, prežema pa jo vseživljenjska strast do glasbe. V začetku leta 2017 je prevzela vodenje BalconyTV Madrid in ustanovila glasbeno svetovalno podjetje imenovano 3Notes. Njeno podjetje ponuja prilagojene storitve za umetnike, založbe in izvozne pisarne, vključno z njihovim upravljanjem, promocijo, sinhronizacijo, organizacijo konferenc, digitalnim trženjem in blagovnimi znamkami.
Od leta 2020 sodeluje s švedskim Future Echoes Showcase Festivalom kot glavna evropska koordinatorka in na Berklee College of Music Valencia predava o glasbenih znamkah.
Družili se bomo preko spleta, in sicer:
- v sredo, 22. februarja ob 18.00. Tema: digitalna komunikacija (skupaj z gostjo Pepo Álvarez – direktorico za komunikacijo na družabnih omrežjih pri podjetju Wegow)
- v četrtek, 2. marca ob 18.00. Tema: »playlisting«
- v sredo, 15. marca ob 18.00 Tema: digitalna promocija
Udeležba je brezplačna, obvezna je prijava. Webinarji bodo potekali v angleščini.
Prijavite se TUKAJ.
Digitalni vlak za slovensko glasbo je projekt konzorcija SIGIC - Slovenski glasbenoinformacijski center, Zavod SPLOH in Zavod Jazz Cerkno, ki ga sofinancira Ministrstvo za javno upravo v okviru Javnega razpisa za digitalno preobrazbo nevladnih in prostovoljskih organizacij ter povečanje vključenosti njihovih uporabnikov v informacijsko družbo 2021–2023. Namen projekta je spodbujati in razvijati prisotnost aktualne in pretekle slovenske glasbe skozi sodobne digitalne distribucijske streaming platforme ter promovirati uporabo te glasbe skozi različna promocijska orodja.