Pogovori
Panevropska platforma Liveurope, namenjena opolnomočenju evropskih koncertnih prizorišč in njihove programske diverzitete s programiranjem evropskih glasbenih ustvarjalcev, praznuje desetletnico. CUK Kino Šiška z njo vstopa v novo štiriletno obdobje.
Plošče
Tretji album kitarista Elvisa Šahbaza nas pelje v kontemplativnost, nemara meditativnost, ko se človek preseli »onkraj sanj«.
Na solo plošči kitarista Janija Modra se čuti duh posvečenosti, osredotočenosti, zavzetosti, a obenem tudi ležernosti.
Megalomast in Izbruhijada je tretja pesniška zbirka priljubljenega mladega poeta Pina Pograjca. Založba Zvočni prepihi je izdala Pograjčevo branje v dveh delih v obliki zvočne poezije.
Imenitna jazzovska plošča An Odd Time of Day priznane slovaške jazzovske violinistke Petre Onderuf s kvartetom in gostoma.
Tehnoburleskin elektronski tabor Luke Prinčiča oz. Prince Lucije.
Rio in Anu plove, zadovolji, poteši z močnim veslanjem. Za dvojec, ki se tretjič razširja v Tretji kanu, je to znana plovba melanholije, ki vabi k soncu na znan način.
Prvenec tria Ingver in Gverilke prinaša trinajst skladb, nekatere kot neposredne izpeljave ljudskih pesmi, mnoge pa so delno avtorski izdelki. Vse temeljijo na pestri in pisani izraznosti.
Glasba Alberta Kerekeša in Tjaše Drovenik Adamec je stilno samosvoja in na izviren način presega tako svet cerkvene in klasične kot tudi jazzovske glasbe.
Danes glasbeniki redko postrežejo s prekratkimi izdajami, kvečjemu nasprotno, a ključna pomanjkljivost sicer izvrstnega kratkometražnega prvenca ljubljanskega eksperimentalnega dua Funk of Terror je prav dolžina.
Nova Mefova knjigozvočnica je oktobra 2024 dala zagon kratki turneji s svežo zasedbo Novela, ki jo je Mef sestavil ravno v ta namen. Knjiga novel, plošča in nastopi – interdisciplinarni projekt, in to ne prvi v Mefovem opusu.
Skupina Vsemag se predstavi s prvencem Desetina resnice, ki razgalja odtenke melanholije kot zdravila za dušo in telo.
Koncerti
Zvočno-vizualni projekt Lomilke kamenja je posvečen zgodbam žensk različnih generacij, ki v kamen klešejo svoje pripovedi.
Ljubljanski kvirovski duo, praktično edini pravi slovenski predstavnik aktualnih elektronskih struj v mednarodnem prostoru, se na tretji plošči odločno odmika od dekonstruiranih klubskih abstrakcij in servira devet pokalic, ki se stilistično zgledujejo pri trendih zadnjih let.
Mak Grgić, kitarist mednarodnega slovesa, je v sodelovanju z Ensemble Dissonance nasopil v Ljubljani.