Koncerti
Kronološko drugi, a vsebinsko prvi pravi algorave na slovenski grudi, ki je minuli petek pod stropom Cukrarne v sklopu mednarodnega festivala kodiranja v živo Algopolis združil mednarodno zasedbo predstavnikov in predstavnic te nišne scene.
Nastop Kasperja T. Toeplitza v Cirkulaciji 2 s kompozicijo Burning House, pri kateri so sodelovali tudi domači ustvarjalci.
36. edicija Slovenskih glasbenih dnevov je bila posvečena eni osrednjih slovenskih glasbenih ustanov - Glasbeni matici Ljubljana. Ta je že l. 1892 prepoznala pomen skladatelja Jacobusa Gallusa za zgodovino slovenske glasbe.
Ensemble Dissonance z Niko Gorič na Slovenskih glasbenih dnevih v izvedbah skladb Marija Kogoja, Karla Jeraja in Lucijana Marije Škerjanca.
Oddelek za staro glasbo Akademije za glasbo v Ljubljani je pod vodstvom Egona Mihajlovića v Cankarjevem domu pripravil izvrstno izvedbo Händlove opere Agripina.
V velikonočnem tednu so v Celovcu gostovali Simfoniki RTV Slovenije z dirigentom maestrom Urošem Lajovcem. Izvajali so glasbo Lajovca in Kreka.
Po dveh letih gverilskih izvedb festivala z domačimi izvajalci je festival (Ne)poslušno ponovno zaživel v polnokrvni izvedbi v Španskih borcih.
Koncertni večer s petimi domačimi avtorji in petimi krstnimi izvedbami.
Skladatelj Damijan Močnik je delo priredil za soliste, zbor, pet tolkalcev, sintetizator, basovsko kitaro, klavir štiriročno in orgle. Hkrati pa izbral nov naslov Passio Anno Domini MMXXI.
V Ljubljani se je prvič predstavil Vienna Acousmonium, prostorski zvočni sistem za elektroakustično glasbo, svojstven inštrument, na katerem smo poslušali tudi glasbo domačih ustvarjalcev.
Nov opus Nenada Firšta v seriji dvojnih koncertov Dua Claripiano.
Na večer letošnjega dneva žena se je Raiven predstavila s programom Doloroso, sestavljenim iz klasičnih opernih arij, odetih v sodobno elektronsko, pop preobleko.
Zapuščina Marka Breclja se upira muzealnosti, a njeno negovanje bo rodovitno, če jo bomo sodobniki in bodočniki nadaljevali vsaj s kancem hudomušne manire trdoglavega Marka Breclja.
V Gallusovi dvorani Cankarjevega doma je ob Orkestru slovenske filharmonije pod taktirko Simona Krečiča nastopila pianistka Dubravka Tomšič Srebotnjak.
Koncert Glasba zaprtih ust, je v času, ki ga živimo, simptomatičen, nekakšen nagonski odziv nanj.