Mnenja
Songwriting je proces, je srečanje več prozodičnih, pomenskih, a tudi lingvističnih, zvočnih, melodičnih, harmonskih in ritmičnih ravni, zato je večkrat kaotično, nestabilno in kompleksno.
Mentalno (ne)zdravje v glasbenem sektorju.
V zadnjih desetletjih se je bazen človeških poslušalskih izkušenj razširil v velikih, v nekaterih primerih še nerazumljivih potezah, zato je treba spregovori o potencialni prihodnosti poslušalskih modusov in s tem povezanimi morebitnimi spremembami sistemov glasbene ponudbe na spletu.
Zdi se, da najbolj vznemirljive kompleksnosti narodnozabavne glasbe ležijo na presečišču njene pozicije v konstelacijah družbenih odnosov in aktualnih politično-ekonomskih trendov.
Hotenje uspeha kot bavbav slovenske alternative.
Zavrni patriarhat, predrugači glasbeno alternativo.
Domača klubska scena, ki je zaradi spremenjenih družbenih okoliščin in neuspešne medgeneracijske tranzicije že več kot desetletje v postopnem zatonu, se mora začeti pogovarjati o problemih, ki jo pestijo, in skupaj iskati rešitve, saj bomo v nasprotnem primeru kmalu ostali brez poslednjih še aktivnih klubskih prostorov.
Švedski tehnološki gigant, ki ga globalna javnost pregovorno tretira kot utelešenje zla glasbene industrije, je z zapoznelim prihodom na slovenski trg leta 2020 domačim glasbenikom pomagal premostiti problem monetizacije in digitalne distribucije slovenske glasbe med slovenskimi poslušalci.
Potrebuje Ljubljana muzej panka ali muzej praznine?
Kratko razmišljanje o tem, kako kot družba mirno toleriramo nedostopnost kanoniziranih vrhov domače glasbene ustvarjalnosti vseh žanrov.
Pomembnost samoorganiziranih prostorov za ustvarjalnost mlajše generacije.
Pogled na preteklo leto v kulturnem sektorju in jezno topotanje s solzami v očeh.
Glasbena srečevanja v času korone, drugič: o spletnih koncertih, kantavtorjih in varnih štirih stenah domače dnevne sobe.
Glasbena srečevanja v času korone, prvič...
Sašo Vollmaier bo opisal, kako dojema glas, in sicer preko zapuščine Alfreda Wolfsohna in Roya Harta, s katero se ukvarja predvsem v Franciji (Pantheatre, Centre Artistique International Roy Hart), Nemčiji (Atelier performative Künste) in Italiji (Accademia dell’Arte).