Plošče
Dva slavčka skupine Matter, Tunja in Dacho, sta svoj neusahljivi poetski zanos pretočila v solistična prvenca.
Vsakoletna kompilacija domače založbe DE/FRAGEMENT je postala dobrodošla stalnica v našem untergruntu, saj nudi platformo za povezovanje domače techno skupnosti ter tujih akterk in akterjev.
Potop v neodkrite globine zvoka in glasbene domišljije.
Novonastala jazzovska skupina A.G.A.T. združuje kreativce, ki so izkušeni jazzisti, stari mački, ki vedo za zvok onstran urejenih norm, tudi v sozvenu z elektroniko.
Nadaljevanje serije Subburben Gala Furlana in Andreja Kobala nas vodi skozi podrobne, gosto tkane in večplastne kompozicije.
Peti album samosvoje kantavtorice in multiinštrumentalistke Sare Korošec predstavlja metaforično plovilo, da bi glasbenica v primeru vesoljnega potopa z njim lahko splavala z najvišjega griča domačih Haloz.
Tretji album kitarista Elvisa Šahbaza nas pelje v kontemplativnost, nemara meditativnost, ko se človek preseli »onkraj sanj«.
Na solo plošči kitarista Janija Modra se čuti duh posvečenosti, osredotočenosti, zavzetosti, a obenem tudi ležernosti.
Megalomast in Izbruhijada je tretja pesniška zbirka priljubljenega mladega poeta Pina Pograjca. Založba Zvočni prepihi je izdala Pograjčevo branje v dveh delih v obliki zvočne poezije.
Imenitna jazzovska plošča An Odd Time of Day priznane slovaške jazzovske violinistke Petre Onderuf s kvartetom in gostoma.
Tehnoburleskin elektronski tabor Luke Prinčiča oz. Prince Lucije.
Rio in Anu plove, zadovolji, poteši z močnim veslanjem. Za dvojec, ki se tretjič razširja v Tretji kanu, je to znana plovba melanholije, ki vabi k soncu na znan način.
Prvenec tria Ingver in Gverilke prinaša trinajst skladb, nekatere kot neposredne izpeljave ljudskih pesmi, mnoge pa so delno avtorski izdelki. Vse temeljijo na pestri in pisani izraznosti.
Glasba Alberta Kerekeša in Tjaše Drovenik Adamec je stilno samosvoja in na izviren način presega tako svet cerkvene in klasične kot tudi jazzovske glasbe.
Danes glasbeniki redko postrežejo s prekratkimi izdajami, kvečjemu nasprotno, a ključna pomanjkljivost sicer izvrstnega kratkometražnega prvenca ljubljanskega eksperimentalnega dua Funk of Terror je prav dolžina.