08.03.2023

Javno povabilo: Glasba za oglase

Bi bila lahko moja glasba slišana v oglasih? Katerim blagovnim znamkam se zdi moja glasba zanimiva?

Press Info

Javno povabilo: Glasba za oglase

Glasba je postala vse pomembnejši del oglaševanja in ima lahko pomembne učinke za ustvarjalce. MENT, SIGIC in EUROPE IN SYNCH so združili moči ter ustvarili povabilo, ki ponuja edinstveno priložnost neodvisnim založbam, založnikom, lastnikom pravic, managerjem, agentom in drugim, da oddajo glasbene predloge in se seznanijo z zakulisjem umeščanja glasbe v oglaševalsko industrijo.

Predstavniki slovenske oglaševalske industrije bodo v ta namen delili resnične ponudbe za glasbo v oglasih. Prijavljeni bodo prejeli uradno povpraševanje in pismo z zahtevami, oddani prispevki pa bodo pregledani po formalnih in profesionalnih standardih oglaševanja.

Postopek se bo zaključil na delavnici na konferenci in festivalu MENT, kjer bodo izbrani individualno prejeli povratne informacije s strani strokovnjakov s področja oglaševanja in umeščanja glasbe v oglase.

Kako se lahko pripravim?

Spletna prijavnica je namenjena neodvisnim založbam, založnikom, lastnikom pravic, managerjem, agentom in drugim, ki bi želeli deliti svojo glasbo s predstavniki slovenske oglaševalske industrije. Dodatne informacije glede prijave tudi na info@sigic.si. Rok za prijavo je 17. marec opolnoči.

Povezava na prijavnico.

Časovnica:

17. marec – Rok za oddajo podatkov prijaviteljev.

18. marec. – Prijavitelji prejmejo sporočilo s pogodbo o zaupnosti (NDA), da ne bodo delili informacij iz ponudbe oglaševalskih agencij.

20. marec – Prijavitelji, ki so podpisali NDA, prejmejo podrobno ponudbo za glasbo v oglasu.

24. marec – Rok za oddajo glasbenih predlogov na podlagi prejete ponudbe.

Nasvet profesionalcev:

»Prebrskajte svoj katalog, dobro preverite pravice, upoštevajte navodila, izberite svoj glasbeni predlog in spoznajte, kako se umeščanje glasbe v oglase odvija na vsakodnevni bazi