24.03.2012
Četrtkov STG je privabil še več obiskovalcev
Poročilo z drugega dne Slovenskega tedna glasbe: predavanje o glasbeni promociji, o tem, kako se prebiti na tuje festivale, koncerti …

V četrtek, 22. marca, so slovenski glasbeniki dobili vpogled v skrivnosti predstavljanja svojega delovanja javnosti; poučili so se lahko o tem, kako se lotiti promocije svojih del in s čim si sam pomagati, če si ne moremo privoščiti agencije za odnose z javnostmi. Delavnica o komuniciranju z javnostjo z Bojanom Rojkom in Sanjinom Djukićem je napolnila dvorano Komuna.
Na vprašanja, kako priti do večjih festivalskih odrov, so odgovarjali predstavniki festivalov Sziget, Exit, Terraneo in Rock Otočec. Neposredni odgovori predstavnikov festivalov so postavili izbiranje v realno, ne-romantično perspektivo. Kljub temu pa so priporočili bendom, naj trdo delajo in ustvarjajo ter si počasi ustvarjajo dovolj veliko skupino občinstva. Odlična priložnost za glasbene skupine pa so izbori, kakršen je STG, saj dejansko pripelje odločujoče na vaš prag.
Iz festivalov se je vidik nastopanja skrčil na slovensko klubsko sceno: Klubska čajanka. Ta je ob 18.00 zbrala predstavnike klubov in prisotne glasbenike. Ugotovljeno je bilo, da bi z več komunikacije teh dveh strani prišlo do veliko več nastopov slovenskih skupin v klubih. Prišlo je do okvirnih in celo dokončnih dogovorov za klubski koncert.
Četrtkov STG se je zaključil v odlično obiskanem Orto klubu s skupinami Barely Modern, Dandelion Children in ŠKM bando ter gosti iz Hrvaške My Buddy Moose.