28.10.2016

Kvantavtorska sabotaža: Prepustnica za lakoto, Carinarnica, 28. oktober 2016

V kulturnem stičišču Carinarnica bo v petek, 28. oktobra potekal nekonvencionalni spoj besede in glasbe.

Press info

Kvantavtorska sabotaža: Soma Arsen in Matteo della Schiava

Carinarnica - nekdanji mejni prehod

Kvantavtorska sabotaža: Soma Arsen in Matteo della Schiava

Petek, 28. oktober 2016 ob 20. uri

KvantAvtorsko sabotiranje tudi jeseni sodeluje s festivalom Mesto knjige. Dogajanje nadaljujemo v kulturnem stičišču Carinarnica, kjer bomo v intimnem zatočišču novonastalega bivaka urbane kulture pripravili nekonvencionalni spoj besede in glasbe. Kot prvi se bo predstavil Novogoričan Soma Arsen alias Tomislav Vrečar.

Prepustnica za lakoto je literarni performans, ki se osredotoča na popolno razvrednotenje besede kot take oz. na njeno zlorabo, ko ta ni več orožje izražanja, temveč sredstvo za raznorazna zavajanja in zlorabe. V času, ko je človeštvo lačno empatije, tovarištva, solidarnosti… beseda postaja orodje za politične mahinacije in marketinška mešetarjenja, sredstvo diskriminacije in diskreditacije, ne pa prepustnica za bujenje narodne identitete ter grajenje multikulturne nacije. Performans se poigrava z modulacijo različnih besed, ki so filtrirane skozi različne aplikacije za pametne telefone, ki predstavljajo simbol današnje gluhe komunikacije, neprestano navzočnost ter skrajno odtujenost. In tako, kot so otroci v naši državi lačni le za vikende, jih bomo tokrat nahranili z lomljenjem besed, ki bodo služile za glasbeno kuliso brezbrižnosti na podiju Carinarnice.

Nato pa se bo prvič v Sloveniji, vendar tik ob zahodni meji, predstavil Matteo della Schiava. Rojen na prelomu astrološkega znamenja ribe in ovna leta 1983, Mettea uvrščamo med zanimivejše mlade interprete bogate italijanske kvantAvtorske tradicije v sosednji regiji. Inspiracijo črpa z ulic, postaj, odrov in iz vseh drugih snežno - umazanih kotičkov vsakdana, ki mu odpirajo vrata v lasten mikrosvet. Med nepremične slike nebrzdanega teka posameznika avtor vstavlja medle odseve ogledal, v katerih se prepoznamo in nas na kraju zapušča same v kotu, kjer lahko v miru mrežimo goste čustvene pajčevine sodobne človeške zmešnjave. Vsem dobro poznane zgodbe, beri kvante, se skozi eklektično plodni nastop skladajo in podajajo v teatralno odpeti besedi z ognjevito šest-strunsko spremljavo. Kriki, šepeti in posmehi so del nastopa, ki je prej paša za oči kot za ušesa.