21.03.2016
Londonska improvizacijska in novoglasbena scena na obisku
V Galeriji Kapelica bo 25. in 26. marca potekala dvodnevna rezidenca glasbenega kolektiva CRAM, ki bo nastopil skupaj s štirimi slovenskimi improvizatorji.

Britanski skladatelj in violist Benedict Taylor je leta 2011 ustanovil glasbeni kolektiv CRAM, ki je posvečen produkciji, promociji in razvoju improvizirane in nove glasbe. V sklopu kolektiva, ki ga sestavlja skupina pomembnih članov londonske improvizacijske in novoglasbene sceneje, deluje tudi neodvisna založba z istim imenom. CRAM bo na svoji dvodnevni rezidenci, ki jo organizira KUD Mreža, pod vodstvom kuratorja Benedicta Taylorja, nastopil skupaj s priznanimi slovenskimi improvizatorji v osmih različnih kombinacijah.
Program:
Petek, 25. 3. 2016, ob 19.30
Otvoritveni oktet
Tom Jackson / Vid Drašler duo
Cene Resnik / Benedict Taylor / Daniel Thompson trio
Alex Ward / Tomaž Grom / Jošt Drašler trio
Sobota, 26. 3. 2016, ob 19.30
Daniel Thomspon / Jošt Drašler / Vid Drašler trio
Alex Ward / Tom Jackson / Cene Resnik trio
Benedict Taylor / Tomaž Grom duo
Zaključni oktet
Glasbeniki bodo igrali po tem vrstnem redu.
Alex Ward (klarinet)
Alex Ward je skladatelj, improvizator in koncertni glasbenik, ki se s svobodno improvizirano glasbo ukvarja od leta 1986, ko se je seznanil z legendarnim kitaristom Derekom Baileyjem.
Tom Jackson (klarinet)
Tom Jackson je klarinetist in saksofonist, aktiven v Londonu in Bruslju, večinoma v polju sodobne komponirane glasbe in svobodne improvizacije.
Benedict Taylor (viola)
Benedict Taylor je britanski solist violist in skladatelj, specializiran za novo glasbo in improvizacijo.
Daniel Thompson (akustična kitara)
Kitarist Daniel Thompson je izjemno aktiven na londonski improvizacijski sceni tudi kot organizator saj vsak mesec organizira koncertni cikel na Foley Street v King and Queen pubu.
Cene Resnik (tenorski saksofon)
Cene Resnik je zadnja leta zelo aktivnen improvizator. Po študiju jazza na Deželnem konzervatoriju v Celovcu ga je začela zanimati robna, kreativna glasba, trenutno komponiranje in prosto improviziranje. Igra v triu Trojnik s Tomažem Gromom in Vidom Drašlerjem in vodi trio Watch for Dogs, z Giovannijem Maierjem na kontrabasu in Zlatkom Kaučičem na bobnih. Resnika zanima povezovanje narave zvoka in stanje uma, tudi skozi tehnike meditacije, ki se jih uči v Indiji.
Jošt Drašler (kontrabas)
Jošt Drašler je študiral muzikoligijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani in jazz - kontrabas na Deželnem konzervatoriju v Celovcu. V zadnjem času se intenzivno ukvarja s sodobnimi glasbenimi praksami saj se redno udeležuje (in tudi soorganizira) delavnice svobodno improvizirane glasbe (BCMF, Raziskava refleksija, Ponedeljkovo rojišče, Mariboring, 4 States Sessions, Improcon idr.) in sodeluje z Zavodom Sploh, kot sokurator cikla Neforma. Lansko leto je z bratom Vidom Drašlerjem in Markom Karlovčcem izdal ploščo z naslovom Stir (Zavod Sploh in L`innomable).
Tomaž Grom (kontrabas)
Tomaž Grom se, kot improvizator, posveča raziskovanju razširjenih tehnik igranja kontrabasa, tudi v kombinaciji z elektroniko. Kot umetniški vodja Zavoda Sploh izvaja improvizatorske delavnice Raziskava-refleksija, organizira koncertna cikla Confine aperto in Zvokotok, festival Neposlušno in glasbeno-plesne improvizacije v ciklu Neforma. Med njegove pomembnejše projekte in sodelovanja sodijo trio/duo Tilt (plošči Dvojnik in Tilt), delo z japonskim tolkalcem Seijirom Murayamo (plošča Nepretrganost), zgoščenka otroških pesmi Sonce in sončnice, lani izdana plošča tria Trojnik (Moje uho ima ostre robove) in solistični album Sam za… , ki ga je izdal l. 2014.
Vid Drašler (bobni)
Bobnar in tolkalec Vid Drašler je zaključil štiri letno izobraževanje v tolkalski šoli Zlatka Kaučiča v Novi Gorici. Sodeloval je v zasedbah Balžalorsky/Drašler 3o, Drašler-Karlovčec-Drašler trio ter z drugimi glasbeniki, kot so Zlatko Kaučič, Andrej Boštjančič, Andrej Fon, Cene Resnik, Kaja Draksler, Samo Kutin, Tao G. Vrhovec Sambolec... Leta 2015 je izdal solistični prvenec z naslovom Kramljanja.