10.01.2020

Glasbeni posel - predavanja in delavnice

Serial Glasbeni posel izvaja SIGIC v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje Ljubljana

SIGIC

Glasbeni posel - predavanja in delavnice

Serija glasbenih predavanj, delavnic in posvetov Glasbeni posel poteka že tretjo sezono. V prvi sezoni, imenovani Glasbeni posel 1.0, se je v prostorih SIGICa odvila vrsta predavanj in delavnic domačih glasbenih strokovnjakov, ki prihajajo iz posameznih polij oziroma stebrov glasbene industrije. Gostili smo Nikolo Sekulovića, specialista za razvoj kariernih glasbenih perspektiv, Silvija Skoka iz glasbene založbe Glitterbeat, odvetnico, specialistko za avtorsko pravo Uršo Chitrakar, Mareta Godnjavca iz založbe Nika, ki zastopa svetovno založbo Warner Music in Mašo Pavoković, glasbeno managerko, piarovko in booking agentko. Ob predavanjih, ki so bila odprta za vso zainteresirano javnost, so sočasno potekala tudi delavniška srečanja z zaključeno skupino mladih in bodočih glasbenih profesionalcev. 

Delo z isto zaključeno skupino smo nadaljevali tudi v drugi generaciji projekta, Glasbeni posel 2.0. Projekt smo razširili tudi v Maribor, ter predavanja, ki so se prvo leto odvila v Ljubljani, organizirali tudi v štajerski prestolnici, v prostorih projektne pisarne CZK v Mariboru. V Ljubljani se je projektna skupina ob striktno glasbenih temah vse bolj posvečala tudi splošnim temam, pomembnim za razvoj kreativnih idej znotraj sfere podjetništva. Mentor projektne skupine je bil Peter Baroš, generalni sekretar SIGIC in vodja projekta Glasbeni posel. Razširili smo tudi krog predavateljev: Tilen Ločniškar je izvedel delavnico za področje digitalnega marketinga, Andraž Kajzer, umetniški direktor festivala MENT Ljubljana, je predstavil področje showcase festivalov, Miran Rusjan, glasbeni manager in založnik, pa se konkretneje posvetil organizaciji mednarodnih glasbenih turnej. 

Glasbeni posel 3.0, ki se odvija v letu 2020 ponovno predstavlja nadgradnjo iz prejšnjih let. V tej ediciji sta vzpostavljeni dve projektni skupini, ena v Ljubljani in ena v Mariboru. Projektni skupini delujeta na način kreativnega pospeševalnika in članom omogočata razvijanje lastnih projektov tako z vidika vključevanja temeljnih tehnik in znanj, potrebnih za strateški razvoj storitev in produktov na področju glasbe kot z vidika ustvarjanja kreativnih skupnosti, ki lahko z izmenjevanjem znanj in izkušenj premošča številne probleme, predvsem pa deluje sinergijsko.

Glasbeni inkubator 3.0 bo v letu 2020 postregel tudi z dvema večdnevnima glasbenima seminarjema v drugi polovici leta 2020. V Mariboru bo gostoval Hannes Tschurtz, glasbeni manager in agent z Dunaja, lastnik glasbene agencije INK Music. Seminar bo posvečen predstavitvi in uporabi različnih kanalov in vzvodov za monetizacijo glasbe. Z drugimi besedami: predstavljena bodo področja, s katerimi se lahko/mora ukvarjati glasbeni profesionalec, v kolikor želi v glasbeni industriji preživeti, biti konkurenčen in se razvijati naprej. Ljubljanski seminar pa bo pripadel Francozu Yvanu Boudilletu, specialistu za digitalni glasbeni svet. Yvan, nekdaj zaposleni na pariški izpostavi založb EMI in Warner Music je danes aktiven v lastnem podjetju The Lynk, kjer se ukvarja s startupi na področju digitala. Seminar bo osredotočen na različne oblike komunikacije, distribucije in monetizacije glasbe skozi različne razpoložlljive digitalne kanale. 

Glasbeni inkubator 3.0 bo tudi mednarodno obarvan. V sklopu iniciative za glasbenoizvozno pisarno, ki jo sestavlja konzorcij različnih domačih organizacij, imenovan Music Slovenia, bo organizirana stojnica na največjem evropskem glasbenem sejmu Womex, ki bo meseca oktobra potekal v Budimpešti. Tam se bo Music Slovenia predstavila v obliki stojnice, prisotni pa bodo tudi številni domači delegati z različnih področij glasbenega posla. 

Pregled sezone Glasbeni posel 3.0

Usposabljanje  Glasbeni posel poteka v koprodukciji s Centrom za kreativnost, pri  Muzeju za arhitekturo in oblikovanje. Projekt se izvaja v sklopu aktivnosti Platforme Center za kreativnost in ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.