26.03.2018
Novi glasbeni horizonti #4: Domen Marinčič
V sredo, 4. aprila, bo gost Novih glasbenih horizontov Domen Marinčič, specialist za staro glasbo s številnimi mednarodnimi glasbenimi izkušnjami.
Serija glasbenih posvetov Novi glasbeni horizonti je namenjena odpiranju posameznikovih obzorij, spoznavanju neprecenljivih profesionalnih glasbenih izkušenj uveljavljenih kolegov, usvajanju trikov, ki jih glasbenik potrebuje za svoj preboj, nabiranju kontaktov in ne nazadnje tudi izmenjevanju mnenj in primerov dobrih praks, ki širijo horizonte glasbenikov in jim omogočajo, da izoblikujejo zemljevid svojih ciljev za prihodnost.
Serija poteka v obliki srečevanj, kjer se skozi moderiran pogovor udeležencem predstavi uveljavljeni slovenski akter s področja resne glasbe. Pogovor je zastavljen na način posredovanja lastnih umetniških izkušenj in dosežkov ter koristnih nasvetov, sledi pa odprta debata z udeleženci, ki postavljajo svoja vprašanja in lastne poglede. Slednje je namreč prvi pogoj za širjenje horizontov. Radovednost in postavljanje pravih vprašanj.
Novi glasbeni horizonti #4: sreda, 4. april 2018, ob 18. uri
Kogojeva dvorana DSS, Trg francoske revolucije 6, Ljubljana
Gost: Domen Marinčič
Domen Marinčič je študiral violo da gamba pri Hartwigu Grothu v Nürnbergu in pri Philippu Pierlotu na Visoki šoli za glasbo Trossingen. Poleg tega je diplomiral iz čembala pri Carstnu Lohffu in končal podiplomski študij generalnega basa pri Albertu Rinaldiju. Leta 1997 in leta 2000 je dobil nagradi na Mednarodnem tekmovanju Bach-Abel v Köthnu. Leta 2004 je soustanovil slovenski ansambel musica cubicularis. Kot komorni glasbenik nastopa po vsej Evropi (Avstrija, Belgija, Češka, Danska, Finska, Francija, Hrvaška, Italija, Madžarska, Nemčija, Norveška, Poljska, Slovaška, Srbija, Španija, Švedska, Švica, Velika Britanija), v Kanadi in na Bližnjem vzhodu s skupino Ensemble Phoenix Munich, s flavtistom Stefanom Temminghom pa tudi z glasbeniki, kot so Emma Kirkby, Pino De Vittorio, Dan Laurin, William Dongois in Edoardo Torbianelli. Sodeloval je pri snemanju več kakor tridesetih zgoščenk za založbe Accent, Aeolus, Arcana, BIS, Harmonia Mundi France, Mirare, Oehms Classics, Querstand, Ricercar in Sony/DHM. Za izvedbe in notne izdaje je rekonstruiral izgubljene glasove vrste nepopolno ohranjenih del 16., 17. in 18. stoletja.