23.03.2020
Razkužilo za ušesa
Drugi del studijske trilogije, ki jo podpisuje Črt Trkman aka Terranigma, ne le nadgrajuje lani poviti mini album Booster Pack, temveč zvočno in vsebinsko globoko zarezuje nostalgične brazde v sodobno elektronsko glasbo širšega spektra talnih in ožjega spektra podtalnih žanrov.

Terranigma
Hydrozone
Kamizdat
2020
Nostalgija se v primeru mini ploščka Hydrozone ne reflektira kot sosledje razbitin spomina, temveč kot izhodišče in oporišče prožne izraznosti in izvirnosti, ki jo avtor narekuje od začetka do konca. Črt Trkman aka Terranigma je mojster skladanja tenkočutnih, a vselej odmevajočih ritmov, ki jih procesira v razvejano strukturo gibčnih, premikajočih se in na trenutke drvečih skladb. Povsem jasno je, da v njegovi godbi najbolj do izraza prihajajo poplesujoče frekvence, a ne gre le za to. Tako kot prejšnji Booster Pack tudi Hydrozone pušča monumentalne sledi v prostoru in času, ki jima avtor z vsem srcem in dušo pripada kot glasbeni aktivist na prenekaterih področjih domačega elektronskega podtalja. Če je bil EP Booster Pack nekakšna avtorjeva osebna izkaznica, potem bi za njegovo novo glasbeno delo lahko rekli, da je avtorjev potni list. Seveda, prva je od drugega neločljiva, kot tudi obratno. Res pa je, da je Hydrozone vsebinsko bolj zgoščen, koherenten in osredotočen na sozvočje, ki je Terranigmi najbolj pisano na kožo – basovske linije, fuge, sekvence, ritmi in ritmika, ki se prepleta, zapleta in razpleta z natančnim in hkrati nepričakovanim občutkom za figuraliko skladb. Fino stkana numerologija optimističnih kontrastov in svetlejšega zvočnega kolorita deluje dovolj osvežilno in razkužilno tako za ušesa kot za duha. Slednji ni ujet v steklenici, temveč svobodno vihra na frekvencah Terranigmove skladateljske mojstrovine.
V uvodni skladbi Dark Fin smo priče ritmičnemu mozaiku, katerega odmev in odsev premoČRTno narašča z vsako naslednjo avtorjevo zvočno naracijo, ki jo še posebno krepijo zvočno stilizirani povzetki klubskih noči; brifiran eko, ki nočnemu razmišljanju podaja vizijo neizogibnega drvečega vsakdana. Slednji se še kako nazorno prelevi v Deep Sea Oddities, ki pod dnevno svetlobo projicira simbiotično navezo digitalnega in analognega. Če se je uvodna skladba Dark Fin slišala kot parola ali klic, se Deep Sea Oddities sliši kot opozorilni nasvet v svetu prebujenih. Za konec še naslovna pesem Hydrozone, ki je resnično prebujanje v slogu obujanja.
Fino stkana numerologija optimističnih kontrastov in svetlejšega zvočnega kolorita deluje dovolj osvežilno in razkužilno tako za ušesa kot za duha. Slednji ni ujet v steklenici, temveč svobodno vihra na frekvencah Terranigmove skladateljske mojstrovine.